Well, her name, of course i won't tell yaaa. She surely a pretty girl. So, I know her since primary school. Masuk sekolah menengah, still in the same school but different classes. She befriend with other pretty girl and left me behind everytime waktu balik sekolah, at the end, i always jalan sorang-sorang because in my class takde yang stay in the same area like P. People always adore her termasuk la cikgu cikgu. Well, not cikgu je, dengan semua orang sekali. Sapa je yang kenal dia, they will listen whatever she said, she have those skill to attract people. Kinda la
There was thing happen when I in tingkatan 1/2 tak ingat sangat. Ada satu perlawanan badminton between classes, and i participate that competition. In my first game, aku kena lawan dengan si P, and I win. Masa habis game lawan dia, dia campak raket, she nampak sangat marah. well, that game fair and square kottt. So, i decide to cool down and pergi beli air, lagipun next game besoknyaaa. Balik dari beli air, dari jauh aku tengok dia dah senyum-senyum. And guess what, cikgu yang handle those competition, masukkan dia balik for next game. Like seriously, tak adil kot. Habis tu aku lawan tadi just for show la? I don't know what to say. Its really very sangat tak adil. Yeaaa, you can call me whatever you want, its what i feel.
Lagi satu, masa tu ada rombongan pi somewhere in Malaysia la, balik from rombongan cikgu bagi hamper kat si P BECAUSE TEACHER THOUGHT SHE A PESERTA TERBAIK. Ada sebab yang cikgu bagitau. FIRST, Cikgu cakap, masuk homestay, dia berkemas, like seriously, yang lain tu duduk goyang kaki la? P sapu sampah, and other kemas dapur and etc. Second, cikgu kata walaupun pi rombongan, P buat homework, HELLOOOO, aku kat sebelah dia weyyhh. buat homework sama-sama just different subject. and other annoying reason yang aku taknak ingat tapi still tersemat dalam kotak memori aku.
Yuuppp, you guysss seriously rigghhhhtttt i'm jealous and tak puas hati because people pentingkan rupa than urrrrggghhh i don't know. Can't they think if those thing might jadi kat anak dorang sendiri. And what will you do when that thing happen? Sepanjang aku kenal dia aku sabar. BTW, one of her useless pakwe pernah tarik beg aku sampai koyak sebab P doesn't want walk with him.
Yaaaa yaaaa i know i should tarik P, open table, confront, duduk minum teh ais and talk. But i can't. I don't know why, don't ask me
k la bye
No comments:
Post a Comment